niedziela, 13 października 2013

Moje prace

Dziś kilka fotek moich prac krzyżykowych.  Jakoś ostatnimi czasy nie mam weny twórczej do pisania... chyba to efekt jesiennej pogody... no, ale możne się jakoś zmotywuję :)


Lilia to efekt mojej w sumie rocznej pracy nad obrazeczkiem.... rozpoczęłam prace chwilę przed ślubem , a skończyłam chwilę przed rocznicą ślubu :).
Patio :)

Zakochani :) - pomysł wyszycia zrodził się w chwili znalezienia gdzieś na stronach internetowych grafiki, przerobiłam na wzór krzyżykowy i wyszyłam z myślą zawieszenia kiedyś na ścianach sypialni :)

Japonka - obrazeczek powstał w następujący sposób: przerysowanie ołówkiem kształtów japoneczki na kanwę i wyszycie wg. własnego pomysłu szaty :)
Dama :) - pozostawię bez komentarza :P





3 komentarze:

  1. Wszytko mi sie baaaaardzo podoba ale "zakochani" najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne te wyszywanki, juz chyba ci pisałam, że w rodzinie mego męża też się bardzo dużo "krzyżykuje" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak :) wspominałaś, że to takie rodzinne zajęcie u Ciebie w rodzinie :P u mnie w sumie też :)

      Usuń